woensdag 27 mei 2015

Op de fiets

Vanmorgen om half negen kwam de bakker op de camping, met verse broodjes, die € 0,10 per stuk kosten, waar vind je dat nog.



S'morgens lekker op de camping geluierd, en ik heb wat foto's gemaakt van Orgideën en vogels, en wat hier ook rondloopt zijn smaragd hagedissen ook die kon ik fotograferen, en gisteren avond liep hier ook een vos over de camping, en vanmiddag bij het zwembad hebben ze een grote slang gevangen, dus we zitten midden in de natuur.


Tegen 1 uur zijn we op de fiets gestapt, voor een tochtje van 23 km langs verschillende dorpjes, en de natuur, in een van die dorpjes in een cafe wilde ik een biertje bestellen, maar het vrouwtje achter de bar begreep mij niet, en iemand achter in het cafe meende te weten wat ik wou, en vertelde dat tegen het vrouwtje achter de bar, die er vervolgens met een glas en een fles wijn aan kwam en die inschonk, ach wat maakt het ook uit, dan maar een glas wijn.



Later kwamen we langs prachtige wegen met allemaal bloeiende brem, van wel 4 m hoog, en dat km's lang, echt bijzonder.

Eenmaal terug op de camping, zijn we nog even lekker gaan afkoelen in het zwembad.



1 opmerking:

  1. Fijn dat jullie het leuk hebben op vakantie, maar ik hoef niets van jullie "orgieën" te weten. En ik hoef er al helemaal geen foto's van te zien. Orgideën daarentegen zijn wel mooi om te zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen